Regulamin Konkursu Cerawards 2025

Regulamin Konkursu „Cerawards 2025”

Warunki ogólne
  1. Konkurs prowadzony jest pod nazwą „CERAWARDS 2025” („Konkurs”).
  2. Niniejszy regulamin określa zasady przeprowadzenia i warunki uczestnictwa w Konkursie („Regulamin”). Regulamin jest dostępny w siedzibie Organizatora oraz online pod adresem cerawards.cerave.pl/konkurs/regulamin.html w formacie PDF, umożliwiającym jego pobranie, przechowywanie i odtwarzanie. Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed wzięciem udziału w Konkursie
  3. Organizatorem i koordynatorem Konkursu jest Justyna Dzieduszycka-Jędrach, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „121 PR - Justyna Dzieduszycka-Jędrach”, pod adresem ul. Francuska 52/15, 03-905 Warszawa, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; NIP 951-15-44-154; REGON 140393844 („Organizator”), która przeprowadza czynności związane z organizacją Konkursu na zlecenie L’Oréal Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. W ramach koordynacji Konkursu Organizator zapewnia obsługę techniczną dedykowanej platformy, za pomocą której rejestrowane będą Zgłoszenia konkursowe zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  4. Fundatorem nagród w Konkursie jest L’Oréal Polska Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 62, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000063684, NIP 524-030-33-75, kapitał zakładowy w wysokości 1.886.500,00 PLN („Fundator”).
  5. Konkurs odbywa się na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej i jest przeprowadzany internetowo tj. za pomocą platformy dostępnej na stronie internetowej pod adresem cerawards.cerave.pl („Strona”) oraz z wykorzystaniem mediów społecznościowych (Instagram, YouTube, Tik Tok).
  6. Konkurs polega na zrealizowaniu zadania konkursowego („Zadanie konkursowe”) w sposób i na zasadach wskazanych w Regulaminie, którego efektem będzie praca konkursowa („Praca konkursowa”), a następnie przesłaniu zgłoszenia konkursowego („Zgłoszenie konkursowe”).
  7. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
  8. Fundator jest składającym przyrzeczenie publiczne w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego.
  9. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną grą w rozumieniu ustawy z dnia 19.11.2009 r. o grach hazardowych.
  10. Organizator informuje, że Konkurs nie jest sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Meta Platforms, Inc. (Instagram), Tik Tok, Google LLC (YouTube) ani serwisy z nimi związane. Informacje podawane przez osobę zgłaszającą udział w danym Konkursie są informacjami podawanymi Organizatorowi, a nie w/w serwisom. W związku z powyższym Meta (Instagram), Tik Tok, Google LLC (YouTube) nie odpowiadają wobec Uczestników za przeprowadzenie Konkursu, wyłonienie Zwycięzców ani za wydanie Nagród.
Czas trwania konkursu
  1. Konkurs trwa od dnia 24.02.2025 r., od momentu opublikowania informacji o Konkursie na stronach cerawards.cerave.pl, facebook.com/CeraVePolska i instagram.com/CeraVePolska do dnia 14 maja 2025 r. godz. 23:59 (przy czym Zgłoszenia konkursowe są przyjmowane do dnia 30.03.2025 r.) i jest realizowany według następującego harmonogramu:
    1. rejestracja i nadesłanie Zgłoszeń konkursowych od dnia 24.02.2025 r. do dnia 30.03.2025 r. godz. 23:59 – w okresie tym Uczestnicy wykonują Zadanie konkursowe, rejestrują się na Stronie i nadsyłają Zgłoszenia konkursowe. Po upływie tego terminu nie będzie możliwości dalszego nadsyłania Zgłoszeń konkursowych, a rejestracja na Stronie zostanie zablokowana;
    2. wybór nominowanych Prac konkursowych przez Komisję konkursową spośród wszystkich nadesłanych zgodnie z Regulaminem Zgłoszeń konkursowych od dnia 31.03.2025 r. do 11.04.2025 r.;
    3. głosowanie na Prace konkursowe nominowane przez Komisję konkursową od dnia 15.04.2025 r. od momentu opublikowania tych prac na Stronie do 30.04.2025 r., godz.: 23:59 – w okresie tym internauci mają możliwość głosowania na nominowane wcześniej przez Komisję konkursową prace celem wyłonienia Zwycięzców konkursu;
    4. dnia 14.05.2025 r. Gala CERAWARDS, na której ogłoszeni zostaną Zwycięzcy, którym zostaną przyznane Nagrody.
  2. Informację o nominowaniu Pracy konkursowej przez Komisję konkursową celem poddania jej pod głosowanie internautów wybrani Uczestnicy otrzymają w przyjętej formie komunikacji bezpośredniej drogą e-mail na podany przez nich w formularzu zgłoszeniowym adres, co nastąpi po zakończeniu prac Komisji konkursowej i najpóźniej w dniu opublikowania nominowanych prac na Stronie.
  3. Spośród nominowanych i opublikowanych na Stronie Prac konkursowych wyłanianych jest 3 Zwycięzców, po jednym z każdej kategorii wskazanej w ust. 5.2. Regulaminu. Zwycięzców wybiera Komisja konkursowa, w oparciu o największą liczbę głosów otrzymanych przez danego Uczestnika, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5.13. Regulaminu.
  4. Czynności związane z przyznawaniem i odbiorem Nagród, zakończą się do dnia 23.05.2025 r.
Komisja konkursowa
  1. Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości Zgłoszeń konkursowych oraz dokonania wyboru Prac konkursowych nominowanych do poddania pod głosowanie internautów, Organizator powoła komisję konkursową („Komisja konkursowa”). W skład Komisji konkursowej wejdzie 7 osób dowolnie wskazanych przez Organizatora.
  2. Spośród nadesłanych Zgłoszeń konkursowych Komisja nominuje Prace konkursowe (do dalszego głosowania przez internautów) tych Uczestników, którzy spełnili wszystkie wymagania przewidziane w Regulaminie, w prawidłowy sposób dokonały Zgłoszenia konkursowego i najlepiej w ocenie Komisji zrealizowały Zadanie Konkursowe. Komisja będzie oceniać nadesłane w Zgłoszeniach konkursowych Prace konkursowe zgodnie z czterema kryteriami, odzwierciedlającymi tematykę Konkursu. Kryteria, którymi kierować się będzie Komisja konkursowa oceniając zgłoszenia to:
    1. ZGODNOŚĆ Z REGULAMINEM (a w szczególności użycie odpowiednich hashtagów tj. #CerawardsPL, #cerawards2025 #cerave, #ceramaniacy, #skincare, #konkursznagrodami, #reklama, oznaczenie profilu marki: @ceravepolska (Instagram, YouTube) lub @cerave (TikTok), dopasowanie tematu Pracy konkursowej do kategorii),
    2. WARTOŚĆ MERYTORYCZNA (pomysł, oryginalność, wykorzystanie aktualnie obowiązujących trendów w social mediach),
    3. POPRAWNOŚĆ PRZEKAZYWANYCH INFORMACJI, WARTOŚĆ WIZUALNA (jakość materiału, wykonanie, walory estetyczne/montażowe),
    4. DOPASOWANIE DO BRANDU (widoczność marki CeraVe poprzez ukazanie w materiale produktów tej marki, wpisanie się w identyfikację marki CeraVe).
  3. Spośród wszystkich prawidłowo nadesłanych Zgłoszeń konkursowych, Komisja wybierze łącznie 15 (piętnastu) Uczestników (po 5 (pięciu) Uczestników w z każdej z 3 (trzech) kategorii, zgodnie z postanowieniami ust. 5.2. Regulaminu oraz na postawie kryteriów określonych w ust. 3.2. Regulaminu), których Prace konkursowe zostaną opublikowane na Stronie i poddane publicznemu głosowaniu internautów celem wyłonienia Zwycięzców, którym przyznane zostaną nagrody konkursowe („Nagroda”). Decyzja Komisji konkursowej o wyborze Uczestników ma charakter uznaniowy.
  4. Komisja konkursowa dokona weryfikacji głosów oddanych przez internautów, zgodnie z Regulaminem, w szczególności ust. 3.3. powyżej. Komisja konkursowa będzie brać pod uwagę największą liczbę prawidłowo oddanych głosów, otrzymanych przez danego Uczestnika w danej kategorii i na tej podstawie dokona wyboru Zwycięzców, z zastrzeżeniem postanowień ust. 5.13. Regulaminu. Komisja konkursowa wybierze 3 (trzech) Zwycięzców, po jednym z każdej kategorii wskazanej w ust. 5.2. Regulaminu.
Uczestnicy konkursu
  1. W Konkursie mogą brać udział twórcy internetowi będący konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zamieszkali na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy ukończyli osiemnasty rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, spełniający wymagania określone w Regulaminie. Jako twórców internetowych należy rozumieć osoby fizyczne posiadające publiczny profil na portalu społecznościowym Instagram lub YouTube lub Tik Tok z odnotowaną liczbą minimum 1000 autentycznych obserwujących/followersów.
  2. Z Konkursu wyłączeni są pracownicy Koordynatora, Organizatora i Fundatora oraz podmiotów bezpośrednio z nimi współpracujących, w tym osoby wyznaczone przez Organizatora do przeprowadzenia nadzoru nad przebiegiem Konkursu, a także członkowie najbliższej rodziny tych osób.
  3. Przez członków najbliższej rodziny, o których mowa w ust. 4.2. powyżej, rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
  4. W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest dokonywanie Zgłoszeń z wykorzystaniem fikcyjnych lub nieprawdziwych danych lub z wykorzystaniem fikcyjnych czy nieprawdziwych profili na portalach społecznościowych.
  5. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja. Wysłanie Zgłoszenia konkursowego jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu. Osoba wysyłająca Zgłoszenie konkursowe zgodnie z Regulaminem, staje się uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”).
  6. Komisja konkursowa jest upoważniona do wykluczenia Uczestnika, pozbawiania prawa do Nagrody oraz usuwania Zgłoszeń konkursowych, gdy Zgłoszenie konkursowe lub Praca konkursowa:
    1. narusza prawa osób trzecich, w tym w szczególności dobra osobiste, prawa do wizerunku i prawa autorskie;
    2. związane jest z oszustwem w stosunku do Organizatora lub Fundatora lub jakiejkolwiek osoby trzeciej;
    3. zawiera wulgaryzmy lub słowa i treści obraźliwe, nawołujące do nienawiści, o charakterze politycznym, propagandowym, religijnym, erotycznym, niecenzuralnym, ośmieszającym lub naruszające godność osobistą lub nawiązujące do symboli religijnych, etnicznych, rasowych lub sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa lub dobrymi obyczajami;
    4. jest sprzeczne z postanowieniami Regulaminu;
    5. zawiera treści reklamowe związane z podmiotami konkurencyjnymi Fundatora lub markami nieznajdującymi się w portfolio Fundatora.
  7. Uczestnik może zostać zdyskwalifikowany przez Komisję konkursową w każdym czasie, w przypadku stwierdzenia działań lub zaniechań Uczestnika sprzecznych z Regulaminem, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub dobrymi obyczajami. W takim przypadku Komisja konkursowa jest upoważniona do pozbawienia Uczestnika prawa do Nagrody oraz do usunięcia Zgłoszenia konkursowego Uczestnika. W przypadku zdyskwalifikowania Uczestnika po wyborze go jako Zwycięzcy, Organizator uprawniony jest do wyboru innego Zwycięzcy i nagrodzenia go w miejsce Uczestnika zdyskwalifikowanego.
  8. W Konkursie wezmą udział wyłącznie Zgłoszenia konkursowe przesłane w czasie trwania Konkursu tj. w okresie wskazanym w pkt 2.1. ppkt a) oraz spełniające warunki Regulaminu.
Zasady konkursu
  1. W terminie wskazanym w pkt 2.1. ppkt a), Uczestnik ma za zadanie wykonać Zadanie konkursowe polegające na stworzeniu przez Uczestnika inspirującego materiału tj. grafiki, zdjęcia lub wideo umieszczonych trwale na profilu/kanale Uczestnika, utrzymanego w tematyce jednej z trzech dostępnych kategorii konkursowych, przedstawiającego siebie, swoją pasję, wiedzę i osobowość, jak również dowolny produkt/produkty marki CeraVe nabyty we własnym zakresie, a następnie opublikowaniu go na swoim publicznym profilu na wybranym portalu społecznościowym: Instagram, YouTube, Tik Tok (Praca konkursowa). Publikacja obowiązkowo powinna zawierać w opisie oznaczenia: #CerawardsPL, #cerawards2025, #cerave, #ceramaniacy, #skincare, #konkursznagrodami, #reklama i oznaczenie profilu marki CeraVe: @ceravepolska – Instagram lub @ceravepolska – YouTube lub @cerave – Tiktok.
  2. Uczestnicy mogą zgłaszać swoje Prace konkursowe w ramach jednej z 3 kategorii promowanych przez następujących influencerów na ich profilach w mediach społecznościowych:
    1. EDUCATION&ROUTINE z mentorem AGATA SAWICKA (Instagram: @agasava, Youtube: @agasava, Tiktok: @iamagasava,) - Kategoria, w której liczy się Edukacja i Rutyna Pielęgnacyjna! Uwielbiasz produkty CeraVe i cenisz sobie ich właściwości? Wiesz dużo na temat rutyny pielęgnacyjnej skóry? Jeśli twierdząco kiwasz głową, czytając ten opis, to ta kategoria jest właśnie dla Ciebie! Stwórz materiał z ulubionym produktem Cerave, w którym podzielisz się swoją wiedzą na temat pielęgnacji skóry, jej barierze ochronnej i ceramidach. Informacje o produktach CeraVe, pomocne w przygotowaniu Pracy konkursowej z tej kategorii, Uczestnicy powinni czerpać z oficjalnej strony cerave.pl. Prace konkursowe przedstawiające informacje o produktach CeraVe i ich właściwościach lub ogólnych właściwościach produktów kosmetycznych lub pielęgnacji, które nie pochodzą z wiarygodnych i zweryfikowanych źródeł lub wprowadzające w błąd, będą dyskwalifikowane. W Pracy konkursowej niedozwolone jest sugerowanie właściwości leczniczych produktów CeraVe.
    2. TRENDS & SKINCARE z mentorem INEZ LIS (Instagram: @iineezka, Youtube: @iineezka, Tiktok : @inezlis) - Kategoria, w której możesz pokazać trendy w Pielęgnacji! Jeśli jesteś na czasie ze wszystkimi nowinkami oraz śledzisz trendy… i to nie tylko te dotyczące pielęgnacji skóry, ale też rządzące algorytmem, to jest to kategoria dla Ciebie! Pokaż, jak wykorzystujesz to, co na czasie, by opowiedzieć o swoim podejściu do tematu pielęgnacji skóry i ulubionych produktach CeraVe! Inspiruj się trendami, interpretuj je oraz baw się nimi, tworząc content, który zwróci na siebie uwagę. Informacje o produktach CeraVe, pomocne w przygotowaniu Pracy konkursowej z tej kategorii, Uczestnicy powinni czerpać z oficjalnej strony cerave.pl. Prace konkursowe przedstawiające informacje o produktach CeraVe i ich właściwościach lub ogólnych właściwościach produktów kosmetycznych lub pielęgnacji, które nie pochodzą z wiarygodnych i zweryfikowanych źródeł lub wprowadzające w błąd, będą dyskwalifikowane. W Pracy konkursowej niedozwolone jest sugerowanie właściwości leczniczych produktów CeraVe.
    3. ENTERTAINMENT z mentorem KACPER PORĘBSKI (Instagram: @jasperrr55, Youtube: @jasperrr55, Tiktok: @jasperrr55) - Kategoria, w której kluczowa jest Rozrywka. Stworzona dla tych, którzy lubią wykorzystywać swoje poczucie humoru i kreatywne pomysły w tworzeniu angażującego contentu! Mowa o Tobie? Czytaj dalej! Zaproponuj nowy taniec, stwórz storytime, odegraj scenkę albo cokolwiek kreatywnego wymyślisz i rozbaw nas oraz odbiorców materiałem, w którym jednocześnie opowiesz o swoich ulubionych produktach CeraVe. Po porostu puść wodze kreatywności i pokaż produkty CeraVe w nieoczywistym, zabawnym i rozrywkowym świetle. Informacje o produktach CeraVe, pomocne w przygotowaniu Pracy konkursowej z tej kategorii, Uczestnicy powinni czerpać z oficjalnej strony cerave.pl. Prace konkursowe przedstawiające informacje o produktach CeraVe i ich właściwościach lub ogólnych właściwościach produktów kosmetycznych lub pielęgnacji, które nie pochodzą z wiarygodnych i zweryfikowanych źródeł lub wprowadzające w błąd, będą dyskwalifikowane. W Pracy konkursowej niedozwolone jest sugerowanie właściwości leczniczych produktów CeraVe.
  3. Influencerzy promujący dane kategorie nie doradzają Uczestnikom w jaki sposób mają wykonać Pracę konkursową. Wszelkie pytania lub wątpliwości w tym zakresie Uczestnicy powinni kierować bezpośrednio do Organizatora.
  4. Uczestnik może wykonać Pracę konkursową w jednej lub w kilku kategoriach i publikować je na swoich profilach w mediach społecznościowych (Instagram, YouTube, Tik Tok). W konsekwencji Uczestnik może dokonać Zgłoszenia kilku swoich prac, z czego nominowana przez Komisję Konkursową do dalszego głosowania i nagrodzona może zostać tylko jedna.
  5. Po dokonaniu publikacji Pracy konkursowej w mediach społecznościowych zgodnie z Regulaminem, Uczestnik zobowiązany jest do dokonania Zgłoszenia konkursowego. Zgłoszenie konkursowe dokonywane jest poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na Stronie. W formularzu należy wypełnić pola takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i przesłać link do materiału (Pracy konkursowej) opublikowanej w mediach społecznościowych. Wypełniając formularz zgłoszeniowy, Uczestnik wskazuje również wybraną przez niego kategorię – zgodnie z pkt. 5.2.
  6. O prawidłowości wysłanego Zgłoszenia konkursowego będzie świadczył wyświetlający się na Stronie komunikat informujący o prawidłowej wysyłce zgłoszenia. Dodatkowo, na podany w Zgłoszeniu konkursowym adres e-mail użytkownika zostanie przesłana wiadomość z potwierdzeniem zgłoszenia do Konkursu. Jedynie otrzymanie tych dwóch komunikatów (komunikat wyświetlony na Stronie i ten przesłany na adres e-mail użytkownika) potwierdza, że Zgłoszenie konkursowe zostało prawidłowo zapisane w systemie Organizatora. Czas nadesłania Pracy konkursowej jest rejestrowany na Stronie.
  7. Treści dodawane przez Uczestnika, w tym w szczególności w ramach realizacji Zadania konkursowego i w Zgłoszeniu konkursowym, muszą być zgodne z postanowieniami Regulaminu, w szczególności pkt. 4.6. Regulaminu, a także z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz powszechnie przyjętymi zasadami moralności i netykiety.
  8. Spośród nadesłanych Zgłoszeń konkursowych, Komisja konkursowa w terminie wskazanym w pkt 2.1. ppkt b) Regulaminu wyłoni łącznie 15 (piętnastu) Uczestników, których Prace konkursowe zostaną nominowane do dalszego głosowania tj. po 5 (pięciu) Uczestników z każdej kategorii.
  9. Nominowane Prace konkursowe, w terminie wskazanym w pkt. 2.1. ppkt c) Regulaminu zostaną opublikowane na Stronie i poddane publicznemu głosowaniu internautów.
  10. Podczas głosowania na nominowane prace, internauci będą mogli oddać swój głos na wybraną przez siebie Pracę konkursową za pośrednictwem strony konkursowej cerawards.cerave.pl. Jedna osoba będzie mogła oddać tylko jeden głos na swojego kandydata w ramach każdej z trzech kategorii. Zwycięzcami Konkursu zostaną Uczestnicy, których Prace konkursowe otrzymają największą liczbę głosów w każdej z kategorii tj. w każdej z kategorii nagrodzona zostanie praca z największą liczbą oddanych na nią głosów.
  11. Każdy z internautów, chcąc oddać głos na wybraną Pracę konkursową, zobowiązany jest do podania prawdziwego i aktualnego adresu e-mail, na który w procesie głosowania wysłana zostanie wiadomość e-mail z kodem weryfikacyjnym, który należy odczytać i przepisać do formularza głosowania. Tylko zweryfikowane w ten sposób głosy będą uznane za oddane w sposób ważny. Głosy oddane z wykorzystaniem aliasów adresów e-mail mogą zostać unieważnione. Po oddaniu ważnego głosu użytkownik otrzyma na swój adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem.
  12. Organizator jest uprawniony do weryfikowania wyników głosowania i poddania ich pod ocenę pod kątem uczciwości na podstawie własnych statystyk i parametrów, a także do unieważnienia głosów, niezgodne z Regulaminem, przepisami prawa, procedurą głosowania. Użytkownik oddając swój głos nie może wykorzystywać automatycznych mechanizmów głosowania.
  13. W sytuacji, gdy nominowane Prace konkursowe uzyskają taką samą liczbę głosów, co spowoduje, że na skutek głosowania nie będzie możliwe wyłonienie Zwycięzcy w danej kategorii, Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród tych Prac przez Komisję konkursową. Komisja będzie oceniać wyłonione Prace konkursowe pod kątem kreatywności, stylu i najlepszego odzwierciedlenia tematyki Konkursu. Decyzja Komisji Konkursowej o wyborze Zwycięzcy Uczestników ma charakter uznaniowy.
  14. Wyniki głosowania i decyzja Komisji Konkursowej co do wyboru Zwycięzców zostanie ogłoszona/opublikowana w dniu 14.05.2025 r. na Gali CERAWARDS 2025, która odbędzie się w Warszawie. Po oficjalnym ogłoszeniu wyników na Gali CERAWARDS 2025 i w w.w. dacie wyniki Konkursu wraz z liczbą głosów na każdą z nominowanych Prac konkursowych i decyzją Komisji konkursowej zostaną również opublikowane na Stronie.
  15. Gala CERAWARDS 2025 będzie wydarzeniem zamkniętym organizowanym i koordynowanym przez Fundatora, w którym udział wezmą zaproszeni goście. Szczegóły tego wydarzenia podane zostaną na zaproszeniach.
Nagrody
  1. W Konkursie przewidziano trzy Nagrody po jednej dla każdego ze Zwycięzców, tj. jeden Zwycięzca w ramach każdej z kategorii określonych w ust. 5.2. Regulaminu.
  2. Każdy ze Zwycięzców otrzyma Nagrodę o łącznej wartości 21.470,02 zł brutto każda, na którą składają się:
    1. wyjazd do Nowego Jorku obejmujący: pobyt w okresie od 06.07.2025 r. do 10.07.2025 r., przeloty samolotem w dwie strony, transport na miejscu, ubezpieczenie, zakwaterowanie w hotelu wybranym przez Fundatora w w.w. terminie wraz ze śniadaniami i środki na pokrycie pozostałych kosztów wyżywienia dla Zwycięzcy w podróży w przyznanej przez Organizatora kwocie,
    2. walizka marki Wittchen (o wymiarach 54 x 39 x 23 cm, wadze 2,8 kg, pojemności: 39 L) z zawieszką i wyposażeniem obejmującym zestaw produktów CeraVe, w skład którego wchodzi: Nawilżająca Emulsja 473ml, Nawilżający Balsam 454g, Oczyszczający Żel do Mycia 473ml, Nawilżająca Emulsja do Mycia 473ml, Krem do Twarzy 52ml, Krem do Twarzy 52ml, Krem do Twarzy SPF50 52ml, Nawilżający Żel-Krem Oil Control 52ml, Żel Myjący Przeciw Niedoskonałościom 236ml,
    3. statuetka.
  3. Do wartości Nagrody zostanie dodana dodatkowa nagroda pieniężna w wysokości odpowiadającej zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu od osób fizycznych z tytułu wygranej w Konkursie w kwocie stanowiącej 11,11% wartości Nagrody. Zwycięzca zgadza się, że kwota dodatkowej nagrody pieniężnej nie podlega wypłacie na jego rzecz, lecz przeznaczona jest na zapłatę podatku należnego z tytułu wygranej Nagrody w Konkursie. Fundator, jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, pobierze i odprowadzi do właściwego Urzędu Skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy należny z tytułu wygranej.
  4. Zwycięzcy nie przysługuje prawo zastrzegania cech szczególnych Nagrody ani zamiany Nagrody na ekwiwalent pieniężny lub na nagrodę innego rodzaju.
  5. Nie jest możliwe przeniesienie prawa do Nagrody na rzecz osób trzecich.
  6. Zwycięzca nie może zrzec się części Nagrody. Zrzeczenie się części Nagrody oznacza zrzeczenie się całej Nagrody.
  7. Nagroda w części obejmującej walizkę marki Wittchen wraz z zawieszką i wyposażeniem zostanie przekazana/przesłana Zwycięzcy za pośrednictwem kuriera na adres podany Organizatorowi przez Zwycięzcę, w terminie do 7 dni od daty wyłonienia i ogłoszenia Zwycięzcy przez Komisję oraz otrzymania przez Komisję danych. Nagroda w części obejmującej statuetkę zostanie wręczona Zwycięzcy podczas Gali CERAWARDS w dniu 14.05.2025 r. Całość dokumentacji związanej z przekazaniem Nagrody w postaci wyjazdu do Nowego Jorku (bilety lotnicze, informacje o zakwaterowaniu w hotelu, dokumentację potwierdzającą przyznaną ochronę ubezpieczeniową) zostaną przekazane Zwycięzcy elektronicznie na wskazany przez niego w Zgłoszeniu konkursowym adres e-mail w terminie do dnia 01 czerwca 2025 r.
  8. W przypadku niepodania przez Zwycięzcę danych niezbędnych do wydania Nagrody lub odmowy przyjęcia Nagrody przez Zwycięzcę lub nieodebrania Nagrody, przez Zwycięzcę, Nagroda pozostaje do dyspozycji Fundatora.
Przetwarzanie danych osobowych
  1. Administratorem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”) gromadzonych w związku z Konkursem jest Fundator, na którego zlecenie przeprowadzany jest Konkurs - L’Oréal Polska sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-844) przy ul. Grzybowskiej 62.
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych i realizacji uprawnień, o których mowa poniżej należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w L’Oréal Polska pod adresem e-mail: [email protected].
  3. Organizator konkursu jest podmiotem przetwarzającym dane powierzone przez Administratora.
  4. Administrator powierza do przetwarzania podmiotowi przetwarzającemu, w szczególności Organizatorowi konkursu dane tylko w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji Konkursu. Dane osobowe osób nagrodzonych mogą zostać przekazane firmie kurierskiej w celu wysyłki Nagrody.
  5. Administrator może udostępniać dane osobowe również innym niż Organizator podmiotom, świadczącym na jego rzecz usługi wymagające przetwarzania danych, w tym usługi księgowe, usługi prawne, usługi IT oraz usługi wspierające działania marketingowe, przy czym podmioty świadczące ww. usługi przetwarzają dane na podstawie umów zawartych z Administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora. Dane osobowe mogą być także udostępniane podmiotom powiązanym z Administratorem oraz podmiotom do tego upoważnionym, na podstawie przepisów prawa.
  6. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, ale jest warunkiem udziału w Konkursie.
  7. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane w celu przeprowadzenia i realizacji Konkursu w tym wyłonienia Zwycięzców oraz umożliwienia im przekazania Nagrody – co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit f RODO.
  8. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane również, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu realizacji obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa, w tym:
    1. przepisów podatkowych, tj. w celu prowadzenia rachunkowości i rozliczenia podatków od nagród w Konkursie; dane osobowe są przetwarzane przez okres wynikający z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na podstawie których Administrator przetwarza dane osobowe;
    2. przepisów dotyczących postępowań reklamacyjnych, tj. przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dotyczących Konkursu, wysyłanie odpowiedzi na reklamację; dane osobowe są przetwarzane do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego.
  9. Dane osobowe Uczestników są przetwarzane również, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, tj. dochodzenia roszczeń - w celu realizacji wszelkich działań przedprocesowych, procesowych oraz egzekucyjnych, zmierzających do zaspokojenia roszczeń lub obrony Administratora; dane osobowe są przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń.
  10. W przypadku załączenia wizerunku przez Uczestnika, jego dane będę przetwarzane w oparciu o jego zgodę, rozumianą jako załączenie wizerunku w zgłoszeniu konkursowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  11. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu oraz przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
  12. Okres przetwarzania danych osobowych Uczestników, którzy nie wygrali Nagrody zakończy się z upływem trzech miesięcy od końca Czasu Trwania Konkursu.
  13. Okres przetwarzania danych osobowych uczestników, którzy wygrali Nagrodę w Konkursie zakończy się z upływem pięciu lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończył się Okres Trwania Konkursu (w związku z obowiązkiem przechowywania dokumentacji podatkowej).
  14. Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  15. Uczestnikowi przysługuje prawo skorzystania z uprawnień przewidzianych na gruncie RODO, tj. prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu na ich przetwarzanie, na zasadach i w przypadkach przewidzianych w przepisach RODO.
  16. W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów (wskazanych powyżej), informujemy o przysługującym prawie do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją.
  17. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
  18. W przypadku przetwarzania danych w oparciu o zgodę, może ona zostać wycofana w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej zgody, przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych należy kierować na adres e-mail: [email protected].
  19. Dane osobowe Uczestników nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Prawa autorskie
  1. Nadsyłając zgłoszenie, Uczestnik gwarantuje, że jest wyłącznym autorem pracy konkursowej i przysługują mu do niej wszelkie prawa własności intelektualnej, w tym wyłączne prawa autorskie osobiste i majątkowe, jak również, że praca konkursowa objęta Zgłoszeniem konkursowym jest przejawem oryginalnej, własnej twórczości Uczestnika, nie była dotychczas nigdzie publikowana, jak również nie jest obciążona prawami osób trzecich i nie narusza praw osób trzecich. W pracy konkursowej objętej Zgłoszeniem konkursowym nie może być widoczne żadne logo lub znak towarowy, oprócz znaków produktu, którego dotyczy Konkurs. Praca konkursowa, naruszająca prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie lub prawa do wizerunku, nie będzie uwzględniona. Organizator zastrzega sobie możliwość weryfikacji autorstwa pracy konkursowej w każdym czasie
  2. Uczestnik udziela Organizatorowi i Fundatorowi nieodpłatnie, na okres 5 lat oraz bez ograniczeń terytorialnych i ilościowych, licencji niewyłącznej na korzystanie z pracy konkursowej objętej Zgłoszeniem konkursowym. Licencja obejmuje w szczególności upoważnienie do korzystania z pracy konkursowej na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności:
    1. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania pracy konkursowej – wytwarzania określoną techniką egzemplarzy pracy konkursowej, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
    2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których pracę konkursową utrwalono – wprowadzania do obrotu, użyczania lub najmu oryginału albo egzemplarzy,
    3. w zakresie rozpowszechniania pracy konkursowej w sposób inny niż określony w pkt 2) powyżej – publicznego wykonywania, wystawiania, wyświetlania, odtwarzania oraz nadawania i reemitowania, a także publicznego udostępniania pracy konkursowej w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym (w szczególności poprzez Internet)
  3. Organizator oraz Fundator zastrzegają sobie prawo do wykorzystania prac konkursowych dla własnych celów reklamowych i promocyjnych, jak również na potrzeby prowadzenia Konkursu, na wszelkiego rodzaju nośnikach w szczególności na publikację prac konkursowych nadesłanych w związku z Konkursem, jak również do celów wewnętrznych, archiwalnych oraz szkoleniowych. Uczestnik zgadza się na publikację, jak również na dokonanie zmian, modyfikacji, w tym skrótów i korzystania z tak zmienionych prac konkursowych w zakresie wskazanym powyżej.
  4. W przypadku, gdy praca konkursowa objęta Zgłoszeniem konkursowym zawiera wizerunek Uczestnika, Uczestnik przesyłając takie Zgłoszenie konkursowe oświadcza, iż wyraża zgodę na wielokrotne wykorzystywanie wizerunku zawartego w pracy konkursowej na wszelkich polach eksploatacji oraz zgodnie z zasadami określonymi w ust. 8.2. powyżej. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, jest ograniczona czasowo na 5 lat i nie jest ograniczona terytorialnie.
  5. Uczestnik zobowiązuje się nie wykonywać swoich osobistych praw autorskich do pracy konkursowej, w szczególności wyraża zgodę na anonimowe korzystanie z pracy konkursowej przez Organizatora lub Fundatora.
  6. Niezależnie od postanowień ust. 8.1. – 8.5. powyżej, z chwilą wydania Nagrody, Fundator nabywa autorskie prawa majątkowe bez ograniczeń czasowych, terytorialnych i ilościowych na polach eksploatacji określonych w ust. 8.2. powyżej do zwycięskich prac konkursowych, a także nabywa prawo do egzemplarzy zwycięskich prac konkursowych, zgodnie z art. 921 §3 kodeksu cywilnego. Z chwilą określoną w zdaniu poprzedzającym, Zwycięzca udziela Fundatorowi zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich do opracowań pracy konkursowej konkursowego w rozumieniu art. 2 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich. Fundator jest uprawniony do przenoszenia praw autorskich do zwycięskiej pracy konkursowej na podmioty trzecie.
  7. Uczestnikowi nie przysługuje prawo żądania zapłaty za wykorzystanie treści przesłanej pracy konkursowej objętej Zgłoszeniem konkursowej.
Reklamacje
  1. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia reklamacji związanej z Konkursem w trakcie trwania Konkursu oraz po jego zakończeniu. Reklamacje można zgłaszać w formie pisemnej na adres Koordynatora z dopiskiem „CERAWARDS 2025” lub drogą e-mail na adres: [email protected]. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i adres Uczestnika, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem, żądanie określonego zachowania Organizatora oraz podpis Uczestnika.
  2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Koordynator zwróci się do Uczestnika składającego reklamację o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Koordynatora, w imieniu Organizatora, w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji (o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego).
  4. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego.
Postanowienia końcowe
  1. Wszelkie dodatkowe informacje o Konkursie, w tym związane z jego przeprowadzeniem, Uczestnik może uzyskać wysyłając e-mail na adres Organizatora: [email protected].
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków Uczestników, w tym zasad uczestnictwa w Konkursie. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz zaktualizowany Regulamin zostaną zamieszczone na stronie cerawards.cerave.pl tak, żeby każdy Uczestnik miał możliwość zapoznania się z nim.
  3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.